budak2 comey ;p

Saturday, October 3, 2009

tak faham...


kadang kadang aku tak tahu siapa yang betul, siapa yang salah..
kadang kadang aku x faham kenapa ramai orang talam dua muka...

selalu sangat su rasa orang tikam kita dari belakang....
sangat sangat tak faham kenapa kau tak pernah nak terus terang dengan aku...

apa yang kau tak puas hati dengan aku...
sangat sangat tak faham...

dulu kau sahabat aku..
kini kau masih kawan aku...
dan untuk selamanya kau tetap xxxxx aku...

walaupun aku tak faham sebab nya...
terima kasih sebab mengajar aku tentang erti kehidupan...
thanx a lot...

7 comments:

Anonymous said...

sabar la ea? ktew paham...n0rmally this could be happen, sb tu mls nk baik ngan kwn. no speacial fren plz...

SaKuRa said...

hrmm...
makin usia meningkat..
makin byk dugaan hidup..
xsemua orang boleh di percayai..

fadzligenkO said...
This comment has been removed by the author.
fadzligenkO said...

yup xsemua org boleh dpercayai...

em..jgn jd pungguk rindu kn buln..
buln tu tetap ad,but hidup mest d truskn..

em..pasal sunset tu,nant i bwk ea.

SaKuRa said...

fadzgenko: erk?? xnk la dgn kamu..:P

fadzligenkO said...

xnak ea..
xpe lew cmtu..:P
i ske tgk sunset kt bkit kledg sblum jog..
tp da lama x g..busy kje..

its ok klu xnk temn kn i..
i memg slalu g sorg..xprnh ad org tmn pun...

i da biase sorang-sorang....

Anonymous said...

erm, ktew lak nk tgk sunset ats kapal sama mr pr0cessor...tp tgu beliau sembuh dlu...skenyer..