budak2 comey ;p

Thursday, December 9, 2010

jobless........


assalamualaikum.....
sy berkemungkinan akan menghilangkan kerja yg sudah sedia ada sekarang..huhuhu
mengapa ea? jika saya bercerita mengapa..
pasti ramai yg mengatakan alasan je tu xmo keje...
maybe la kot....
tapi....

1) saya kerja di bidang inurans, yg mn lgsg saya x minat
2) seriously, nak jd org inssurans ni..tlg lupakn integriti anda...hehehe, means menipu
3) terus terang, sy rasa bersalah....
4) majikan saya sendiri ckp, insuran mmg mcm ni....

so????
tgh2 bulan 12 ni..i'm jobless again..hehehe

4 comments:

Lemu said...

yeker????????? bile hg nk berenti kije?????

SaKuRa said...

insyaAllah lam bln 12..
da lama bg notis..but my bos mintak sampai hujung bulan..
huhuhu

Faarihin said...

saya pun dalam status jobless juga.. alahai.. bila lah nak kerja semula ni..

SaKuRa said...

ye ke farihin...xpe la..ade la rezeki tu...erm, azam tahun baru nk dpt kerja secepat mgkin..blh? hehehe